Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] en te richten aan de afdeling klantenservice. Om de lijn zo kort mogelijk te houden streven wij erna klachten binnen 2 dagen in behandeling te nemen en houden u hiervan op de hoogte.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om geschillen aan te melden voor bemiddeling via:
WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten.
ODR platform van de Europese Commissie
tevens is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Suggesties/tips
Heb je suggesties of tips hoe wij onze organisatie kunnen verbeteren zodat wij je nog beter van dienst kunnen zijn? Wij stellen het zeer op prijs als je dit aan ons laat weten, wij prefereren per e-mail, een belletje mag natuurlijk ook (085 486 41 21). Wij trachten continu onze dienstverlening te verfijnen en daarom zijn alle reacties meer dan welkom.
Ons motto is, wij willen tevreden klanten. Mocht je desondanks toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan vernemen wij dit graag.
Neweco
[email protected]
t.a.v. klantenservice