Gratis verzending
Voor orders vanaf € 20,- (NL/BE/DE).
Verzendkosten
Nederland € 2,95 / België € 2,95 / Duitsland € 2,95.
Verzending is altijd met track & trace van PostNL.
(getoonde verzendkosten zijn inclusief BTW en vervallen bij orders vanaf € 20,-).
Overige (EU) landen via offerteaanvraag.
Heb je op een op doordeweekse dag voor 16:00 of op zaterdag voor 12:00 uur besteld en betaald?
Dan wordt je bestelling bovendien nog dezelfde dag verzonden!
Bezorgdagen NL & BE
Besteld voor 16:00 op | Bezorging Nederland | Bezorging België |
Maandag | Dinsdag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Besteld na 16:00 op | Bezorging Nederland | Bezorging België |
Vrijdag * | Maandag | Maandag |
Besteld voor 12:00 op | Bezorging Nederland | Bezorging België |
Zaterdag * | Maandag | Maandag |
Besteld na 12:00 op | Bezorging Nederland | Bezorging België |
Zaterdag | Dinsdag | Dinsdag |
Besteld op | Bezorging Nederland | Bezorging België |
Zondag | Dinsdag | Dinsdag |
* Met uitzondering van brievenbuspost in Nederland, daarvan is de bezorging op Dinsdag.
Bezorging door PostNL, 98% van de pakketpost wordt tijdig bezorgd. Dit betekent dat als je op werkdagen voor 16.00 uur besteld en betaald hebt, de kans aanzienlijk groot is dat je bestelling de volgende dag al geleverd wordt. Op het moment dat wij je order versturen ontvangt je van ons een bericht via e-mail. Gaat het om een Postpakket dan is deze tevens voorzien van een TrackTrace code waarmee je je bestelling online kunt volgen.
PostNL pakketbezorging
Wij versturen zoveel mogelijk via brievenbuspost (met track & trace) zodat je niet thuis hoeft te blijven.
Is je bestelling te groot voor brievenbuspost dan versturen wij de producten in de vorm van een of meerdere pakketten met track & trace via PostNL. Een pakket/bestelling wordt 1 maal aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor/PostNL-locatie afgegeven.
Als de bestelling is verstuurd, ontvangt je van ons hiervan een bevestiging via e-mail.
Wij kunnen helaas geen exacte datum van leveren garanderen. Door onze nauwe samenwerking met PostNL is dit meestal de dag na bestellen (mits op werkdagen voor 16:00 uur besteld, voldaan en op voorraad is). Dit is van toepassing voor adressen binnen Nederland en België. Anders dan pakketpost zijn kleine orders die passen in een verzendenvelop met bestemming België langer onderweg en dien je rekening te houden een levertijd van 4 tot maximaal 8 dagen.
Bepaal zelf waar en wanneer (NL)
Op de dag van bezorging ontvang je al in alle vroegte een e-mail met het verwacht bezorgmoment. Komt het bezorgmoment je niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket ontvangt. Dat kan al voordat PostNL het pakket voor de eerste keer bij je komt bezorgen. Zo mis je nooit een NewEco pakket! Wijzig je bezorgmoment eenvoudig naar een ander moment (overdag of 's avonds) of laat het pakket bezorgen bij een PostNL-locatie. Weten hoe? Bekijk dan de instructiefilm:
Levering op een ander adres
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je bestelling kun je aangeven dat op een ander adres geleverd moet worden. Dat kan bijvoorbeeld ook je werkadres zijn als dat beter uitkomt.
Belgische wet verplicht e-commerce bedrijven om 2 bezorgopties te bieden
Door een wijziging (in 2024) in de Belgische wet zijn wij bovendien verplicht om 2 bezorgopties aan te bieden in onze checkout. Hiermee wil de Belgische overheid de bezorging aan klanten verder verduurzamen.
Door in de checkout te kiezen voor de optie: Op een ander adres bezorgen
Kun je je bestelling elders laten leveren, denk hierbij bijvoorbeeld aan levering op je werk, familie, vrienden etc..
Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij je thuis af te leveren dan wordt het indien mogelijk bij een van je buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het pakket automatisch 7 dagen op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Je kunt met de track & trace code checken waar het pakket zich bevindt.
Afhalen/bezorgen
Het is niet mogelijk om je bestelling zonder afspraak af te halen bij ons magazijn in Nieuwland. Wij voeren ook geen winkelactiviteiten op het adres van ons magazijn.
Bel onze klantenservice op 085 - 486 41 21 om een afspraak te maken voor het afhalen van uw bestelling.
Retourneren, 30 dagen bedenktijd en gratis retour
Niet precies wat je zocht? Mochten onze producten onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dat is jammer maar bij ons geen enkel probleem. Je kunt zonder opgaaf van reden binnen dertig dagen na ontvangst van je bestelling aangeven dat en wat je wil retourneren en/of ruilen en naar ons terug sturen. Maak je gebruik van je retourrecht en wij hebben de geretourneerde producten ontvangen dan storten wij het aankoopbedrag binnen 24 uur terug op je rekening. Kosteloos retourneren is alleen van toepassing voor Nederlandse en Belgische klanten, klanten uit andere EU landen dienen deze kosten voor eigen rekening te nemen. Heb je verder nog vragen over ruilen en/of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice: 085-4864121 of stuur een e-mail naar [email protected]
Herroepingsrecht
6.1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen (wettelijk 14 dagen). Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
6.2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
6.3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 30 dagen (wettelijk 14 dagen), na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 30 dagen (wettelijk 14 dagen) retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
6.4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit. Bij levering van diensten
6.5. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 30 dagen (wettelijk 14 dagen), ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
6.6. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
6.7. De kosten voor retourzendingen zijn gratis, je kunt bestelde artikelen kosteloos retourneren door ze op te sturen naar onderstaand antwoordnummer:
Antwoordnummer 12600
4243 ZV NIEUWLAND
Nederland
Vermeld bovenstaand adres op de retourdoos.
Graag de pakbon en/of herroeping formulier toevoegen aan de zending en het pakket vervolgens afgeven bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde producten aan u overmaken.
6.8 Kosteloos retourneren vanuit Belgie, voor kosteloos retourneren vanuit Belgie willen wij u vragen een e-mail te sturen met uw retourverzoek naar [email protected]. U ontvangt dan per e-mail een retourlabel om op het retourpakket te plakken. U kunt het retourpakket inclusief pakbon vervolgens afgeven bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Na ontvangst van de artikelen zullen wij het aankoopbedrag hiervan aan u overmaken.
Kosten in geval van herroeping
7.1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, sturen wij per e-mail een retourbestand met barcode dat men na printen op de doos plakt en gratis per post retourneert.7.2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.
Uitsluiting herroepingsrecht
8.1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.8.2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
h. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
8.3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.
Stappenplan
Als je een of meerdere artikelen wil ruilen of retourneren dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden.
- Meldt bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen
- Via e-mail ontvang je een bevestiging van je verzoek
- Stuur ons per e-mail een volledig ingevuld herroeping formulier. Download herroeping formulier hier
- Wij sturen je per email een PostNL retourbestand met barcode dat je kunt uitprinten en op de doos plakt
- Je brengt het retour pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt
(retour adres: Neweco B.V. Antwoordnummer 12600 4243ZV NIEUWLAND Nederland) - Na ontvangst van je goederen, stuurt Neweco een ontvangstbevestiging via e-mail
- Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 24 uur terug, afhankelijk van je keuze.
Aanvullende voorwaarden
Fotografeer de beschadiging: Indien mogelijk, neem met je mobiel een foto van de beschadiging en stuur deze als bijlage in je melding per e-mail naar ons op. Hiermee help je ons enorm, en kunnen wij snel een passende oplossing bieden.